حضور کارکنان توزیع برق تویسرکان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
مدیریت و کارکنان توزیع نیروی برق تویسرکان همگام با سایر آحاد مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان با حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمانهای امام راحل و رهبری و شهداء تجدید پیمان نمودند.
به گزارش روابط عمومی توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان ؛ اکیپهای عملیاتی توزیع نیروی برق شهرستان با حضور در مقرهای سخنرانی پشتیبانی فنی اجرای مراسم را ایفا نمودند.